Tule mukaan

Oletko kiinnostunut unesta ja sen hyvinvoinnin teemoista?  Ovatko omat unesi kadonneet tai onko sinulla haasteita nukkumiseen liittyen? Haluaisitko olla mukana luomassa parempaa keskustelua ja ymmärrystä unesta.

Pirkanmaan Uniyhdistys toimii koko Pirkanmaan alueella olevien unen haasteiden kanssa painivien järjestönä. Haluamme olla mukana luomassa ihmisläheisempää ja kokonaisvaltaisempaa ymmärrystä  unen haasteista arjessa.

Liittyminen pieneen, mutta kovasti kasvavaan yhdistykseemme kannattaa. Saat meiltä sähköpostitse uutiskirjeen 4 kertaa vuodessa, joka sisältää ajankohtaisia yhdistyksen kuulumisia ja kertoo tulevista tapahtumista. Jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua juuri meidän jäsenistölle suunnattuihin tapahtumiin ja tilaisuuksiin.

Uniliitto lähettää myös jäsenistöllemme Uniuutiset-jäsenlähden, neljä kertaa vuodessa. Lehdestä löytyy runsaasti hyvää tietoa ajankohtaisista unen teemoista, tutkimuksista sekä hoidosta. Löydät lehdestä myös valtakunnalliset uniteemaiset tapahtumainfot.

Jäseneksi liittymällä sinulla on myös mahdollisuus tulla mukaan jeesimään yhdistystämme eteenpäin. Etsimme mukaan aina innokasta uutta väkeä auttamaan mm tapahtumajärjestämisessä, jäseniltojen suunnittelussa, some- ja nettisivujen päivityshommissa ja monessa muussa yhdistyksen puuhassa. Meidän yhteistyötahojen kautta voit päästä myös kouluttautumaan kokemusasiantuntijaksi ja vertaisryhmien ohjaajaksi.

Olet  lämpimästi tervetullut meidän joukkoon omana itsenäsi, juuri sellaisena kuin olet.

Jäsenrekisterimme ylläpitäjänä toimii Uniliitto. Vuoden 2023 jäsenmaksu on suuruudeltaan 15€